Värsta kalabaliken!!!

Cha har precis kommit hem från landet(det är därför jag inte har skrivit på länge lägger ut bilder på nyårsafton senare:))

Så här började det:
Mamma kom in och sa att pappa hade fått handbromsen  i handen och sa att bromsen kommer att ligga i hela tiden  och att det kan börja brinna.Jag blev skit skraj men jag satte mig i bilen och vi körde därifrån men det började tuta i bilden.När vi kom fram till järnvägen så sa jag att jag inte pallar det här ljudet i hela 4 timmar och pappa sa att det gör inte han med vi stannade och mamma ringde till morfar och bad honom komma upp med en verktygslåda och en ficklampa det gjorde han men det gick inge vidare så vi ringde till en bärgare.
Bärgningsbilen kom och han trog bilen upp på flaket och vi klev in i bärgningsbilen.
Vi åkte till Hudiksvall och där fick vi hyra en bil.
Pappa tömde bilen på grejer och sen åkte vi till MC för att äta lunch.
SEN fick vi äntligen åka hem.
Så här sitter jag nu och är hemma men nu måste jag gå ska hjälpa mamma att packa upp så
CHACHA!!!



(FÖRTFARADE LOV MEN ETT NYTT ÅR DET ÄR DET 2011 DET ÄR NYA TIDER DET)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0