Nu kommer det!

Chacha jag är så himla ledsen att jag inte har skrivit på jättelänge men jag har inte orkat.
Idag är det Onsdag och idag var det slöjd.Vi håller på med dockor det e väldigt kul faktiskt.
Men aja jag lovade att lägga ut en bild på mig där jag e ny klippt men jag tänkte att jag ville vänta till skolan började men nu har den ju börjat så då kan jag lägga ut en bild på det nu och det tänkte jag göra.

       

Så här ser det ut när jag harutsläppt hår........



och så här ser det ut när jag har håret i tofs


Men aja det var det det nu ska jag sluta så.....................

PUSS&KRAM                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0