SORRY!

Hej!

Jag är så ledsen att jag inte skrivit på länge för jag har inte hunnit.
I dag Lördag så var jag i Barkarby och hanlade sen åkte vi till Vällingby och hanlade.
jag handalde inget i vällingby men i Barkarby köpte jag en skrivstilstext det stog LOVE den var jättefin tycker jag.
Jag sate upp den i mitt rum när vi kom hem sen målade jag en ängel den blev jag faktiskt ganska nöjd med den bättre än jag trodde i allafall.
Just nu sitter jag och tuggar på en kexchoklad och dricker coca cola.
Ska snar äta det blir grillad oxfile med pommes sallad och vitlökssak vet inte vad det är<3.

PUSS OCH KRAM!!

PS.tittade ni på cirkus möller i går det var asroligt<3!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha jag gjorde!! <3<3

2010-11-14 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0