Sigge!

Djur:Hund.

Hundras:Borderterrier.

Pälsfärg:Brun,grå,svart,beige och kanse lite vit.

Ögonfärg:Brun.

Stor,liten eller mellan:Mellan.

Hane eller hona:Hane.

Ålder:4 år.

Intressen:Vad jag vet gillar han att springa.

Det bästa han vet:Vad jag vet att bli kliad,få godis och springa.

Rädd för:Jackor,kepsar,dukar,paraplyer,koftor,filtar,brickor,byxor,kuddar och klänningar.(Om sakerna rör på sig det är då han blir rädd för de men om man gör det en gång då blir han rädd för de även om de inte rör på sig.)

Vad jag tycker om honom:Jag tycker han är söt,snäll,rolig att leke med och massor av andra saker som jag inte orkar ta upp!

Vad gör han just nu:Just nu ligger han i korgen och sover tror jag för att han var vaken hela natten om det var jag skulle jag också vara väldigt trött!

PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0