Robin eller Anton.

En tjej sa en dag:Jag tror jag känner något.
Då sa hennes kompis:Vad känner du?
Hon:Jag tror jag känner kärlek.
Kompisen:I vem?
Hon:Jag vet inte jag bara känner kärleken.
Kompisen:Men hur kan du känna kärleken om du inte vet vem du är kär i.
Hon:Jag vet vilka jag är kär i men jag vet inte vem av de.
Kompisen:Men då kan jag hjälpa dig!
Hon:JA det vill jag jättegärna!
Kompisen:Vad bra men då kan vi börja nu!
Hon:Jag det gör vi!
Kompisen:Vem har du mest känslor för dig tycker du?
Hon:Jag vet inte.
Kompisen:Men tänk nu då!
Hon:Okej.Hmm.
Kompisen:Robin eller Anton.
Hon:Robin.
Kompisen:Vem är mest med dig?
Hon:Anton.
Kompisen:Vem har mest känslor för?
Hon:Anton.
Kompisen:Men dåså då är det klart det blev Anton.
Hon:Okej tack så mycket för hjälpen Anja.Men nu ska jag gå till Anton och berätta det jag känner för honom.
Kompisen:Vad bra jag.Men nu ska jag gå till Robin och och berätta det jag känner.
Hon:Är du kär i Robin?
Kompisen:Jag vågade inte brätta för dig att jag gillade din ex-pojkvänn
Hon:Jaja hej då!

En dikt av:*******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0