Kalas!

Jag var på kalas i går hos Amanda sö och Jennifer i min klass det var jätte kul!
När alla var där så skulle vi gå på tipspromenad sen efter tipspromenaden så skulle vi äta melis det blev hamburgare med pommes.Efter hamburgaren så fick vi glass sen berättade Amanda sö att vi skullle till leklandet och spela lasergame och alla hade kört det men inte jag.
När vi kom dit så gick vi in i det rum och där satte vi på oss västar som gjorde j*****t ont men det var så j***a kul men i allafall vi skulle möta 9 åriga killar.
När vi gick in i rummet så sprang vi och gömde oss och var på vår vakt.'
Vi skulle vara där ine i högst 20 minuter.
Det roligaste med det var att skjuta på killarna.
Jag krockade med en kille vi sprang på varandra det gjorde väldigt ont.
Killarna vann men det gjorde inget tycker jag för det var mina bästa 20 minuter på väldigt länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0