13 dagar kvar

Om 13 dagar så får jag ta ut mina örhängen och byta för då har jag väntat i två månader.Hoppas bara att de har läkt klart då men om de inte har gjort det blir jag jätte ledsen och det vill jag inte bli.Jag får ta ut örhängena en dag innan vi åker till skara.Jag tog hål i örat den 21 november i vällingby jag var så himla spänd min mamma var där och min kompis.Jag höll mamma i handen och klick sa det och det satt ett örhänge på öronsnibben.Jag sa bara aj när det skedde men när jag skulle ta i det andra örat  så sa mamma att det inte skulle göra ont för att jag hade all smärta i det andra örat men jag tyckte det gjorde ondare i det andra örat.
puss och kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0