Språk!

Hej snart i 6:an så ska man ju välja ett språk och om man börjar i Trollbodaskolan som jag ska göra(tror jag)så får man välja mellan:Spanska,Franska,Tyska eller förstärkning i engelska/svenska.
Jag vet vad jag ska ta.Men vissa vet inte och då har jag några tips:Först och främst ska man välja själv inte lyssna på andra utan välja från hjärtat.Språket behöver man egentligen ha nytta av men det är ju bra att man har det t.ex. jag väljer Tyska men jag ska inte till Tyskland någon gång och jag vill inte till Tyskland men jag tycker det är ett fint språk då kan man ändå välja det.Det var två stycken tips från mig som jag fick av INTERNET.


Skriv en komentar om ni vill fråga mig nåt om det jag har skrivit<3


PUSS & KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0