Lite bilder!

Hej har just kommit hem  har varit hos grannarna.
Tänkte lägga ut lite bilder på mig och tre presenter jag fick men lägger ut andra bilder från mina julaftonar snart när de är inne i datan.



Bild på mig just nu!



Lite skakig men skit i det!



Mitt halsband som jag fick det är jättefint tycker jag!



Koftan som jag har på mig fick jag också i julklapp!



Och en trisslott fick jag!




Aja det var allt för i dag lägger in ett inlägg i morron för jag ska vara på mammas jobb till lunch sen ska jag gå på bio med min kusse Richard<3

PUSS&KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Välkommen hem!! Verkar som du fått många och fina presenter. Puss och kram från faster

2010-12-28 @ 08:42:40
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Svar:Matilda

Tack!Ja det har jag jag fick jätte mycket presenter men nästan alla var ganska små men det gör ju inget bara man får några:)puss&kram Matilda

2010-12-28 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0