Julafton!

Chacha nu är det julafton!

I morse när jag kollade i min julstrumpa då låg det ett paket och det var min julkalenders paket då öppnade jag det och i det var det en liten julbock den var jättesöt tycker jag(den lyste också)
Sen fick jag ett till paket av mamma och i det paketet var det en jättestor mugg.
Jag blev jätteglad över bägem paketen.

Här på landet är det kallt(hela 20 minus grader och kanske lite till) har precis ätit lite lunch det blev julgröt inte så mycket för att typ klockan 4 på eftermiddagen ska vi äta middag.
Här kommer några bilder:







Det var juldelen det!







Och det här var ny årsdelen!


Jag önskar er alla en riktigt god jul och en riktigt rolig ny årsafton!!!


(Kanske kanske lägger jag in ett inlägg i mellan dagarna!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0