Idag och framot!

Hej idag skulle vi ha haft hemkunskap men våran hemkunskaps lärare var sjuk:(

Men i stället så fick vi(hela klassen)titta på film.
Vi fick titta på filmen UPP.
Det var skit kul att titta på film istället för att typ ha något annat.



Nu sitter jag och chattar med massor av personer och tittar på tv och myser med mig själv(ganska tråkigt tycker jag)



NU är det bara en vecka kvar till vi har jullov och det är bara 10 dagar tills det är julafton!!<3
 
I helgen ska jag och en kompis(Amanda sa)ha en egen jul tillsammans (det hade vi förra året också)det ska bli skit kul.
Vi ska ge varann fem presenter var och ett julkort.
Vi ska göra massor av olika saker och jag längtar.
Sen ska Amanda sova över hos mig:)<3


LÄNGTARLÄNGTAR TILL ALLT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0