Bakot och framot!

Cha sitter och kollar på massor av bloggar!

Är på landet skulle igentligen åkt hem idag men det har varit värsta stormen här idag så vi blev liksom in snöade:)så vi åker hem i morron i stället!

I förrgår var det ju julafton och jag fick jättemycket presenter!
Jag kan säga några men inte alla:
Sex and the city 2,shrek 4,karate kid,knight and day,halsband,hundbok,kofta(svart),nattlinneklänning och massor av andra saker men det här sakerna var några av det jag fick!

I veckan som kommer ska jag vara med kompisar(en kompis kanske ska sova över hos mig)och jag ska vara med min kusin Richard och gå på bio och ska kanske vara med mamma på jobbet om jag inte har något att göra någon dag:)

Sen på Torstan åker vi upp på landet igen för vi ska fira nyår här på landet<3

Tja det var det jag hade att säga nu kanske kanske lägger ut ett inlägg i morron vi får se om jag hinner det,det märks<333

PUSS&KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0