Inte skrivit på länge!!

Hej!äntligen så skriver jag igen jag har inte skrivit på jätte länge det är bara för att jag har börjat skolan igen och då måste jag göra läxor och andra saker så jag hinner inte skriva men nu på lovet så hinner jag och det är ju kul att skriva också.Jag har också glömt bort mitt lösenord och det var inte lätt att fixa för jag viste inte hur man gjorde och som sagt det var inte lätt så det tog en månad och sen gick vår dator sönder så då kunde jag inte skrive men nu gör jag det jippi!!!
puss och kram hej!

Kommentarer
Postat av: Helene

Men hej sötaste Matilda, vad roligt att du skriver lite igen!! Vi ses på nyårsafton! Längtar massor. Kram

2009-12-26 @ 17:35:18
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0